Sztármárka-építés hosszú távon: Cristiano Ronaldo és CR7 márkájának megítélése – Egy kvalitatív kutatás tapasztalatai

Korim, Dorina and Papp-Váry, Árpád Ferenc (2024) Sztármárka-építés hosszú távon: Cristiano Ronaldo és CR7 márkájának megítélése – Egy kvalitatív kutatás tapasztalatai. In: FENNTARTHATÓSÁGI ÁTMENET: KIHÍVÁSOK ÉS INNOVATÍV MEGOLDÁSOK - Nemzetközi tudományos konferencia a Magyar Tudomány Ünnepe alkalmából. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 609-622. ISBN 9789633344996

[thumbnail of MTU_2023_Conf_Proceedings_SOE_LKK_pp.609-622_Korim-Papp-Vary.pdf] Text
MTU_2023_Conf_Proceedings_SOE_LKK_pp.609-622_Korim-Papp-Vary.pdf

Download (1MB)
Official URL: https://doi.org/10.35511/978-963-334-499-6-Korim-P...

Tudományterület / tudományág

social sciences
social sciences > media- and communication studies

Faculty

Not relevant

Institution

Soproni Egyetem

Item Type: Book Section
SWORD Depositor: Teszt Sword
Depositing User: Csaba Horváth
Identification Number: MTMT:34777448
Date Deposited: 15 Apr 2024 07:12
Last Modified: 15 Apr 2024 07:12
URI: http://publicatio.uni-sopron.hu/id/eprint/3127

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year