Takáts, Alexandra és Szász, Zsombor Levente (2024) A márkaépítés hatása a fogyasztói lojalitásra a Magyar Telekom esetében. In: FENNTARTHATÓSÁGI ÁTMENET: KIHÍVÁSOK ÉS INNOVATÍV MEGOLDÁSOK - Nemzetközi tudományos konferencia a Magyar Tudomány Ünnepe alkalmából. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 780-799. ISBN 9789633344996
Szöveg
MTU_2023_Conf_Proceedings_SOE_LKK_pp.780-799_Takats-Szasz.pdf Download (1MB) |
Hivatalos webcím (URL): https://doi.org/10.35511/978-963-334-499-6-Takats-...
Tudományterület / tudományág
társadalomtudományok > média- és kommunikációs tudományok
Kar
Nem releváns
Intézmény
Soproni Egyetem
Mű tipusa: | Könyv része |
---|---|
SWORD Depositor: | Teszt Sword |
Felhasználó: | Csaba Horváth |
A mű MTMT azonosítója: | MTMT:34778310 |
Dátum: | 12 Ápr 2024 08:32 |
Utolsó módosítás: | 12 Ápr 2024 08:32 |
URI: | http://publicatio.uni-sopron.hu/id/eprint/3132 |
Actions (login required)
Tétel nézet |