A márkaépítés hatása a fogyasztói lojalitásra a Magyar Telekom esetében

Takáts, Alexandra and Szász, Zsombor Levente (2024) A márkaépítés hatása a fogyasztói lojalitásra a Magyar Telekom esetében. In: FENNTARTHATÓSÁGI ÁTMENET: KIHÍVÁSOK ÉS INNOVATÍV MEGOLDÁSOK - Nemzetközi tudományos konferencia a Magyar Tudomány Ünnepe alkalmából. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 780-799. ISBN 9789633344996

[thumbnail of MTU_2023_Conf_Proceedings_SOE_LKK_pp.780-799_Takats-Szasz.pdf] Text
MTU_2023_Conf_Proceedings_SOE_LKK_pp.780-799_Takats-Szasz.pdf

Download (1MB)
Official URL: https://doi.org/10.35511/978-963-334-499-6-Takats-...

Tudományterület / tudományág

social sciences > media- and communication studies

Faculty

Not relevant

Institution

Soproni Egyetem

Item Type: Book Section
SWORD Depositor: Teszt Sword
Depositing User: Csaba Horváth
Identification Number: MTMT:34778310
Date Deposited: 12 Apr 2024 08:32
Last Modified: 12 Apr 2024 08:32
URI: http://publicatio.uni-sopron.hu/id/eprint/3132

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year