A márkaépítés hatása a fogyasztói lojalitásra a Magyar Telekom esetében

Takáts, Alexandra és Szász, Zsombor Levente (2024) A márkaépítés hatása a fogyasztói lojalitásra a Magyar Telekom esetében. In: FENNTARTHATÓSÁGI ÁTMENET: KIHÍVÁSOK ÉS INNOVATÍV MEGOLDÁSOK - Nemzetközi tudományos konferencia a Magyar Tudomány Ünnepe alkalmából. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 780-799. ISBN 9789633344996

[thumbnail of MTU_2023_Conf_Proceedings_SOE_LKK_pp.780-799_Takats-Szasz.pdf] Szöveg
MTU_2023_Conf_Proceedings_SOE_LKK_pp.780-799_Takats-Szasz.pdf

Download (1MB)
Hivatalos webcím (URL): https://doi.org/10.35511/978-963-334-499-6-Takats-...

Tudományterület / tudományág

társadalomtudományok > média- és kommunikációs tudományok

Kar

Nem releváns

Intézmény

Soproni Egyetem

Mű tipusa: Könyv része
SWORD Depositor: Teszt Sword
Felhasználó: Csaba Horváth
A mű MTMT azonosítója: MTMT:34778310
Dátum: 12 Ápr 2024 08:32
Utolsó módosítás: 12 Ápr 2024 08:32
URI: http://publicatio.uni-sopron.hu/id/eprint/3132

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben