Takáts, Alexandra and Szász, Zsombor Levente (2024) A márkaépítés hatása a fogyasztói lojalitásra a Magyar Telekom esetében. In: FENNTARTHATÓSÁGI ÁTMENET: KIHÍVÁSOK ÉS INNOVATÍV MEGOLDÁSOK - Nemzetközi tudományos konferencia a Magyar Tudomány Ünnepe alkalmából. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 780-799. ISBN 9789633344996
Text
MTU_2023_Conf_Proceedings_SOE_LKK_pp.780-799_Takats-Szasz.pdf Download (1MB) |
Official URL: https://doi.org/10.35511/978-963-334-499-6-Takats-...
Tudományterület / tudományág
social sciences > media- and communication studies
Faculty
Not relevant
Institution
Soproni Egyetem
Item Type: | Book Section |
---|---|
SWORD Depositor: | Teszt Sword |
Depositing User: | Csaba Horváth |
Identification Number: | MTMT:34778310 |
Date Deposited: | 12 Apr 2024 08:32 |
Last Modified: | 12 Apr 2024 08:32 |
URI: | http://publicatio.uni-sopron.hu/id/eprint/3132 |
Actions (login required)
View Item |