Bartelt, Cedric (2023) Generative Artificial Intelligence in Marketing: A Theoretical Perspective on Modern Marketing Processe. GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM, 16 (34) (4). pp. 123-126. ISSN 0865-7823
![]() |
Szöveg
gazdsag-es-tarsadalom-2023-Vol16-34-No4-123-126.pdf Download (269kB) |
Hivatalos webcím (URL): https://doi.org/10.21637/GT.2023.4.06
Tudományterület / tudományág
társadalomtudományok > média- és kommunikációs tudományok
Kar
Nem releváns
Intézmény
Soproni Egyetem
Mű tipusa: | Cikk |
---|---|
SWORD Depositor: | Teszt Sword |
Felhasználó: | Csaba Horváth |
A mű MTMT azonosítója: | MTMT:35134899 |
Dátum: | 17 Már 2025 14:00 |
Utolsó módosítás: | 17 Már 2025 14:00 |
URI: | http://publicatio.uni-sopron.hu/id/eprint/3483 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |