Generative Artificial Intelligence in Marketing: A Theoretical Perspective on Modern Marketing Processe

Bartelt, Cedric (2023) Generative Artificial Intelligence in Marketing: A Theoretical Perspective on Modern Marketing Processe. GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM, 16 (34) (4). pp. 123-126. ISSN 0865-7823

[thumbnail of gazdsag-es-tarsadalom-2023-Vol16-34-No4-123-126.pdf] Szöveg
gazdsag-es-tarsadalom-2023-Vol16-34-No4-123-126.pdf

Download (269kB)
Hivatalos webcím (URL): https://doi.org/10.21637/GT.2023.4.06

Tudományterület / tudományág

társadalomtudományok > média- és kommunikációs tudományok

Kar

Nem releváns

Intézmény

Soproni Egyetem

Mű tipusa: Cikk
SWORD Depositor: Teszt Sword
Felhasználó: Csaba Horváth
A mű MTMT azonosítója: MTMT:35134899
Dátum: 17 Már 2025 14:00
Utolsó módosítás: 17 Már 2025 14:00
URI: http://publicatio.uni-sopron.hu/id/eprint/3483

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben