Városi marketingstratégiák változásai és aktuális trendjei a digitalizációs hatások tükrében

Hidasi, Andrea (2025) Városi marketingstratégiák változásai és aktuális trendjei a digitalizációs hatások tükrében. In: FENNTARTHATÓSÁGI ÁTMENET – INNOVÁCIÓS ÖKOSZISZTÉMÁK – DIGITÁLIS MEGOLDÁSOK: Konferenciakötet. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 139-149. ISBN 9789633345504

[thumbnail of MTU_2024_Conf_Proceedings_SOE_LKK_pp.139-149_Hidasi.pdf] Szöveg
MTU_2024_Conf_Proceedings_SOE_LKK_pp.139-149_Hidasi.pdf

Download (1MB)
Hivatalos webcím (URL): https://doi.org/10.35511/978-963-334-550-4-s3-2

Absztrakt (kivonat)

Tanulmányom készítésének oka, hogy jelentős változások vannak folyamatban a városmarketing területén, így ennek bemutatását és várható hatásainak feltérképezését tűztem ki célul. Mivel országon belül és nemzetközi szinten is folyamatos a verseny, ezért a városok hosszú távú célja, hogy képesek legyenek kialakítani és fenntartani pozitív imázsukat és versenyképességüket, amelyhez elengedhetetlen az egységes és tudatos marketingstratégia alkalmazása. Mindez megköveteli, hogy lépést tartsunk a digitalizáció hatására folyamatosan fejlődő kommunikációs eszközökkel és csatornákkal. Szakirodalmi kutatásom szolgál annak alátámasztásul, hogy a céltalanul kommunikáló városmárkák, logók és szlogenek ideje lejárt. A kiéleződő versenyhelyzetben napjainkban már nem elegendőek a megrendezett programok, nyomtatott kiadványok, vagy a social media felületek követő bázisainak növelése. A fogyasztói társadalom egyre szélesebb körben használja a digitalizációs vívmányokat, így kifejezetten fontos a túlzott mértékű adathalmazban a megfelelő, szegmens-érzékeny marketingcsatornák kiválasztása és pontos alkalmazása. Tanulmányom példaértékű európai minták által enged következtetni arra, hogy haladnunk kell a digitális forradalomnak köszönhetően állandóan megújuló marketingtrendekkel, amelyben a kreatív tartalomgyártás és annak hatásvizsgálata kulcsfontosságú.

Tudományterület / tudományág

társadalomtudományok > média- és kommunikációs tudományok

Kar

Nem releváns

Intézmény

Soproni Egyetem

Mű tipusa: Könyv része
SWORD Depositor: Teszt Sword
Felhasználó: Csaba Horváth
A mű MTMT azonosítója: MTMT:36058298
Dátum: 01 Ápr 2025 13:36
Utolsó módosítás: 01 Ápr 2025 13:36
URI: http://publicatio.uni-sopron.hu/id/eprint/3535

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben