A vágytól a hűségig, avagy a desztináció iránti lojalitás kialakítása Sárvár példáján keresztül

Langerné Varga, Zsófia (2025) A vágytól a hűségig, avagy a desztináció iránti lojalitás kialakítása Sárvár példáján keresztül. In: FENNTARTHATÓSÁGI ÁTMENET – INNOVÁCIÓS ÖKOSZISZTÉMÁK – DIGITÁLIS MEGOLDÁSOK: Konferenciakötet. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 161-175. ISBN 9789633345504

[thumbnail of MTU_2024_Conf_Proceedings_SOE_LKK_pp.161-175_LangerneVarga.pdf] Szöveg
MTU_2024_Conf_Proceedings_SOE_LKK_pp.161-175_LangerneVarga.pdf

Download (1MB)
Hivatalos webcím (URL): https://doi.org/10.35511/978-963-334-550-4-s3-4

Absztrakt (kivonat)

A turizmusmarketing egyik alapvető feladata a desztinációk versenyképességének növelése, amelyet hatékony kommunikációs eszközökkel lehet elérni. Mivel a turizmus iparágában a fogyasztói döntések gyakran érzelmi alapokon nyugszanak, a desztinációk imázsépítése és a megfelelő marketingstratégia kulcsfontosságú. Sárvár, mint kiemelt gyógyturisztikai desztináció, nagymértékben támaszkodik az élményközpontú marketingre, kiemelve a termálvíz jótékony hatásait és a relaxációs lehetőségeket. Milyen tényezők járulnak hozzá Sárvár turisztikai sikeréhez? Milyen stratégiák és módszerek alkalmazhatók annak érdekében, hogy a potenciális látogatók visszatérő turistákká váljanak? Milyen lehetőségeket kínálnak az online marketing eszközök és mobilalkalmazások a turizmusban, és hogyan befolyásolják a fogyasztói magatartást? Publikációmban választ adok a fenti kérdésekre, miközben Sárvár marketingkommunikációs eszközeit vizsgálom az AISDALSLove modell segítségével, amely a már széles körben elterjedt AIDA modell újabb változata. Az AISDALSLove modell egy marketingkommunikációs keretrendszer, amely hét lépésben elemzi a fogyasztók viselkedését és döntéshozatali folyamatát. Ezek a lépések szorosan kapcsolódnak egymáshoz, és céljuk a fogyasztói elköteleződés és hűség fokozatos kialakítása. Bízom benne, hogy az elemzésem Sárvár későbbi marketingkommunikációs tevékenységét is segíti, illetve jó példát mutat más városok számára.

Tudományterület / tudományág

társadalomtudományok
társadalomtudományok > regionális tudományok

Kar

Nem releváns

Intézmény

Soproni Egyetem

Mű tipusa: Könyv része
SWORD Depositor: Teszt Sword
Felhasználó: Csaba Horváth
A mű MTMT azonosítója: MTMT:36058533
Dátum: 01 Ápr 2025 13:27
Utolsó módosítás: 01 Ápr 2025 13:27
URI: http://publicatio.uni-sopron.hu/id/eprint/3537

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben