Changing Views of Preschool Teacher Students on the Boundaries of Practical Training: Possibilities for Adapting the TSES Questionnaire

Vida, Gergő és Giczi Barnabásné Fehér, Ágnes és Mrázik, Julianna és Faragó, Beatrix és Zank, Ildikó (2025) Changing Views of Preschool Teacher Students on the Boundaries of Practical Training: Possibilities for Adapting the TSES Questionnaire. Journal of Cultural Analysis and Social Change, 10 (3). pp. 51-60. ISSN 2589-1316

[thumbnail of JCASC-025-155510351-60.pdf] Szöveg
JCASC-025-155510351-60.pdf

Download (388kB)
Hivatalos webcím (URL): https://doi.org/10.64753/jcasc.v10i3.2376

Tudományterület / tudományág

bölcsészettudományok > neveléstudományok

Kar

Nem releváns

Intézmény

Soproni Egyetem

Mű tipusa: Cikk
További információ: University of Sopron, Sopron, Hungary University of Pécs, Pécs, Hungary Export Date: 12 December 2025; Cited By: 0; Correspondence Address: G. Vida; University of Sopron, Sopron, Hungary; email: vida.gergo@uni-sopron.hu
SWORD Depositor: Teszt Sword
Felhasználó: Csaba Horváth
A mű MTMT azonosítója: MTMT:36458661
Dátum: 12 Dec 2025 10:22
Utolsó módosítás: 12 Dec 2025 10:22
URI: http://publicatio.uni-sopron.hu/id/eprint/3851

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben