Vida, Gergő és Giczi Barnabásné Fehér, Ágnes és Mrázik, Julianna és Faragó, Beatrix és Zank, Ildikó (2025) Changing Views of Preschool Teacher Students on the Boundaries of Practical Training: Possibilities for Adapting the TSES Questionnaire. Journal of Cultural Analysis and Social Change, 10 (3). pp. 51-60. ISSN 2589-1316
|
Szöveg
JCASC-025-155510351-60.pdf Download (388kB) |
Hivatalos webcím (URL): https://doi.org/10.64753/jcasc.v10i3.2376
Tudományterület / tudományág
bölcsészettudományok > neveléstudományok
Kar
Nem releváns
Intézmény
Soproni Egyetem
| Mű tipusa: | Cikk |
|---|---|
| További információ: | University of Sopron, Sopron, Hungary University of Pécs, Pécs, Hungary Export Date: 12 December 2025; Cited By: 0; Correspondence Address: G. Vida; University of Sopron, Sopron, Hungary; email: vida.gergo@uni-sopron.hu |
| SWORD Depositor: | Teszt Sword |
| Felhasználó: | Csaba Horváth |
| A mű MTMT azonosítója: | MTMT:36458661 |
| Dátum: | 12 Dec 2025 10:22 |
| Utolsó módosítás: | 12 Dec 2025 10:22 |
| URI: | http://publicatio.uni-sopron.hu/id/eprint/3851 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |


Repozitóriumi letöltési statisztika
Repozitóriumi letöltési statisztika