A TEREPI OKTATÁS FONTOSSÁGA ÉS ALKALMAZÁSÁNAK LEHETŐSÉGEI A FENNTARTHATÓSÁG PEDAGÓGIÁJÁBAN, KÜLÖNÖS TEKINTETTEL AZ ÉRZÉKENY TERMÉSZETI TERÜLETEKRE = THE IMPORTANCE OF OPEN AIR TEACHING AND THE POSSIBILITIES OF ADOPTIONS IN SUSTAINAIBILITY TEACHING, ESPECIALLY IN SENSITIVE NATURAL AREAS

Szákovicsné Bérczy Dóra Judit and Lakotár Katalin (2015) A TEREPI OKTATÁS FONTOSSÁGA ÉS ALKALMAZÁSÁNAK LEHETŐSÉGEI A FENNTARTHATÓSÁG PEDAGÓGIÁJÁBAN, KÜLÖNÖS TEKINTETTEL AZ ÉRZÉKENY TERMÉSZETI TERÜLETEKRE = THE IMPORTANCE OF OPEN AIR TEACHING AND THE POSSIBILITIES OF ADOPTIONS IN SUSTAINAIBILITY TEACHING, ESPECIALLY IN SENSITIVE NATURAL AREAS. KARST DEVELOPMENT / KARSZTFEJLŐDÉS, 20. pp. 347-358. ISSN 1585-5473

[img]
Preview
Text
20Szakovits_et_al_A TEREPI OKTATÁS FONTOSSÁGA ÉS ALKALMAZÁSÁNAK LEHETŐSÉGEI A FENNTARTHATÓSÁG PEDAGÓGIÁJÁBAN, KÜLÖNÖS TEKINTETTEL AZ ÉRZÉKENY TERMÉSZETI TERÜLETEKRE.pdf - NEM RÉSZLETEZETT

Download (494Kb) | Preview

Tudományterület / tudományág

humanities > educational sciences

Faculty

Not relevant

Institution

Nyugat-Magyarországi Egyetem

Item Type: Article
Additional Information: FELTÖLTŐ: Tompáné Székely Zsófia - tzsofi@emk.nyme.hu FELTÖLTŐ: Tompáné Székely Zsófia - tzsofi@emk.nyme.hu
SWORD Depositor: Sword Teszt
Depositing User: Tompa Zsófia
Identification Number: MTMT:2980787
Date Deposited: 2015. Dec. 14. 12:50
Last Modified: 2016. Apr. 11. 09:58
URI: http://publicatio.nyme.hu/id/eprint/562

Actions (login required)

View Item View Item