Vissza |
Babai, Zsófia és Kovácsné Vinkovics, Éva (2023) METHODISCHE EMPFEHLUNGEN FÜR DEN FREMDSPRACHENERWERB VON LEGASTHENIKER*INNEN. In: A SEGÍTŐ PEDAGÓGIA ASPEKTUSAI II. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 8-18. ISBN 9789633344873; 9789633344866
Babai, Zsófia és Kovácsné Vinkovics, Éva (2020) Erlebnisorientierter Zweitspracherwerb in der frühen Kindheit. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 18 (1–2). pp. 131-140. ISSN 1589-519X
Bodnár, Gabriella és Babai, Zsófia és Kovácsné Vinkovics, Éva (2019) Módszertani útmutató : pedagógusoknak, hallgatóknak az óvodás és iskolás gyermek idegen nyelvi kompetenciáinak (német-magyar) fejlesztésének segítésére. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron. ISBN 978-963-334-345-6
Bodnár, Gabriella és Babai, Zsófia és Kovácsné Vinkovics, Éva (2019) Módszertani útmutató hallgatóknak. University of Sopron, Sopron.
Babai, Zsófia (2016) Sprachwechselprozess. Eine soziolinguistische Fallstudie zum Deutschen in Westungarn. In: Humántudományok - innováció - diverzitás. Nyugat-magyarországi Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 5-25. ISBN 978-963-334-286-2
Hartl, Éva és Babai, Zsófia és Kovácsné Vinkovics, Éva (2014) Módszertani kézikönyv az óvodai magyar-német kétnyelvű neveléshez. NYME Benedek Elek Pedagógiai Kar, Sopron.
Hartl, Éva és Babai, Zsófia és Kovácsné Vinkovics, Éva (2014) Nyelvi helyzettanulmány a MULTILING projekt Ágfalvi Óvodához kapcsolódó célcsoportjai körében. NYME Benedek Elek Pedagógiai Kar, Sopron.