Természet- és életközeli nevelés a reformpedagógiai törekvések és a neurokonstruktivista tanuláselmélet párhuzamainak tükrében • Nature- and Experience-Based Education in the Light of Theoretical Parallels to Reform Pedagogy and Neuroconstructivism

Kissné Zsámboki, Réka and Varga, László (2023) Természet- és életközeli nevelés a reformpedagógiai törekvések és a neurokonstruktivista tanuláselmélet párhuzamainak tükrében • Nature- and Experience-Based Education in the Light of Theoretical Parallels to Reform Pedagogy and Neuroconstructivism. MAGYAR TUDOMÁNY, 184 (3). pp. 280-290. ISSN 0025-0325

[thumbnail of 85347-64966.pdf] Text
85347-64966.pdf

Download (381kB)
Official URL: https://doi.org/10.1556/2065.184.2023.3.2

Tudományterület / tudományág

humanities > educational sciences

Faculty

Not relevant

Institution

Soproni Egyetem

Item Type: Article
SWORD Depositor: Teszt Sword
Depositing User: Csaba Horváth
Identification Number: MTMT:33676960
Date Deposited: 02 Mar 2023 11:51
Last Modified: 02 Mar 2023 11:51
URI: http://publicatio.uni-sopron.hu/id/eprint/2600

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year