Kissné Zsámboki, Réka and Varga, László (2023) Természet- és életközeli nevelés a reformpedagógiai törekvések és a neurokonstruktivista tanuláselmélet párhuzamainak tükrében • Nature- and Experience-Based Education in the Light of Theoretical Parallels to Reform Pedagogy and Neuroconstructivism. MAGYAR TUDOMÁNY, 184 (3). pp. 280-290. ISSN 0025-0325
![]() |
Text
85347-64966.pdf Download (381kB) |
Official URL: https://doi.org/10.1556/2065.184.2023.3.2
Tudományterület / tudományág
humanities > educational sciences
Faculty
Not relevant
Institution
Soproni Egyetem
Item Type: | Article |
---|---|
SWORD Depositor: | Teszt Sword |
Depositing User: | Csaba Horváth |
Identification Number: | MTMT:33676960 |
Date Deposited: | 02 Mar 2023 11:51 |
Last Modified: | 02 Mar 2023 11:51 |
URI: | http://publicatio.uni-sopron.hu/id/eprint/2600 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |