Természet- és életközeli nevelés a reformpedagógiai törekvések és a neurokonstruktivista tanuláselmélet párhuzamainak tükrében • Nature- and Experience-Based Education in the Light of Theoretical Parallels to Reform Pedagogy and Neuroconstructivism

Kissné Zsámboki, Réka és Varga, László (2023) Természet- és életközeli nevelés a reformpedagógiai törekvések és a neurokonstruktivista tanuláselmélet párhuzamainak tükrében • Nature- and Experience-Based Education in the Light of Theoretical Parallels to Reform Pedagogy and Neuroconstructivism. MAGYAR TUDOMÁNY, 184 (3). pp. 280-290. ISSN 0025-0325

[thumbnail of 85347-64966.pdf] Szöveg
85347-64966.pdf

Download (381kB)
Hivatalos webcím (URL): https://doi.org/10.1556/2065.184.2023.3.2

Tudományterület / tudományág

bölcsészettudományok > neveléstudományok

Kar

Nem releváns

Intézmény

Soproni Egyetem

Mű tipusa: Cikk
SWORD Depositor: Teszt Sword
Felhasználó: Csaba Horváth
A mű MTMT azonosítója: MTMT:33676960
Dátum: 02 Már 2023 11:51
Utolsó módosítás: 02 Már 2023 11:51
URI: http://publicatio.uni-sopron.hu/id/eprint/2600

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben