Kissné Zsámboki, Réka és Varga, László (2023) Természet- és életközeli nevelés a reformpedagógiai törekvések és a neurokonstruktivista tanuláselmélet párhuzamainak tükrében • Nature- and Experience-Based Education in the Light of Theoretical Parallels to Reform Pedagogy and Neuroconstructivism. MAGYAR TUDOMÁNY, 184 (3). pp. 280-290. ISSN 0025-0325
Szöveg
85347-64966.pdf Download (381kB) |
Hivatalos webcím (URL): https://doi.org/10.1556/2065.184.2023.3.2
Tudományterület / tudományág
bölcsészettudományok > neveléstudományok
Kar
Nem releváns
Intézmény
Soproni Egyetem
Mű tipusa: | Cikk |
---|---|
SWORD Depositor: | Teszt Sword |
Felhasználó: | Csaba Horváth |
A mű MTMT azonosítója: | MTMT:33676960 |
Dátum: | 02 Már 2023 11:51 |
Utolsó módosítás: | 02 Már 2023 11:51 |
URI: | http://publicatio.uni-sopron.hu/id/eprint/2600 |
Actions (login required)
Tétel nézet |