Pirger, Tamás és Lipták, Katalin és HORVÁTH Kata (2022) Edukációs tevékenység a TikTokon? –tapasztalatok egy pénzügyi tudatosság kampány példáján. In: A kriptovaluták szerepe a fenntartható gazdaságban. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 288-295. ISBN 9789633344514
Szöveg
1_SPN-2022-Konfkotet-Pirger-et_al-288-295.pdf Download (1MB) |
Tudományterület / tudományág
társadalomtudományok > gazdálkodás- és szervezéstudományok
társadalomtudományok > közgazdaságtudományok
Kar
Nem releváns
Intézmény
Soproni Egyetem
Mű tipusa: | Könyv része |
---|---|
SWORD Depositor: | Teszt Sword |
Felhasználó: | Andrea Tünde Kiss |
A mű MTMT azonosítója: | MTMT:33289186 |
Dátum: | 03 Ápr 2023 13:41 |
Utolsó módosítás: | 03 Ápr 2023 13:41 |
URI: | http://publicatio.uni-sopron.hu/id/eprint/2683 |
Actions (login required)
Tétel nézet |