Khlefat, Mohammad Hani (2024) Country Branding of the Hashemite Kingdom of Jordan. In: FENNTARTHATÓSÁGI ÁTMENET: KIHÍVÁSOK ÉS INNOVATÍV MEGOLDÁSOK - Nemzetközi tudományos konferencia a Magyar Tudomány Ünnepe alkalmából. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 295-308. ISBN 9789633344996
Text
MTU_2023_Conf_Proceedings_SOE_LKK_pp.295-308_Khlefat.pdf Download (1MB) |
Official URL: https://doi.org/10.35511/978-963-334-499-6-Khlefat
Tudományterület / tudományág
social sciences > media- and communication studies
social sciences > regional studies
Faculty
Not relevant
Institution
Soproni Egyetem
Item Type: | Book Section |
---|---|
SWORD Depositor: | Teszt Sword |
Depositing User: | Csaba Horváth |
Identification Number: | MTMT:34776981 |
Date Deposited: | 15 Apr 2024 08:05 |
Last Modified: | 15 Apr 2024 08:05 |
URI: | http://publicatio.uni-sopron.hu/id/eprint/3107 |
Actions (login required)
View Item |