Horváth, Tamás és Szakály, Tamás és Horváth, Péter György (2024) Pályaorientáció támogatása a kiterjesztett valóság (AR) segítségével. In: A játékról komolyan : Tanulmányok a játékkutatás legújabb eredményeiről. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 339-350. ISBN 9789633345450; 9789633345453
Szöveg
23-jatek-339-350-HorvathT-SzakalyT-HorvathPGY.pdf Download (640kB) |
Absztrakt (kivonat)
A MATEMI-játék egy, a pályaorientáció támogatására létrehozott kombinált, tanulást segítő játék, amely az „EFOP-3.4.4-16-2017-00027 – A Soproni Egyetem képzéseinek népszerűsítése, a MATEMI program bevezetése” című projektet támogatta. A projektben kifejezett cél volt a pályaorientáció támogatása, de emellett újszerű tanulástámogatási rendszer kialakítását is célul tűztük ki. Az elsősorban középiskolás és az általános iskola felső tagozatos korosztályát célzó projekt tapasztalatai azt mutatták, hogy a létrehozott játék alkalmas az idősebb korosztályok tanulássegítésében különböző tudományterületeket tekintve. Jelen esettanulmányban konkrét példát szeretnénk bemutatni a kiterjesztett valóság és a szabadulószobák kombinációjának alkalmazására. A MATEMI-játékot általános iskolákban, külső helyszíneken, valamint zenei rendezvényeken játszották a játékosok, azonos tudományterületeket érintve.
Tudományterület / tudományág
bölcsészettudományok > neveléstudományok
Kar
Nem releváns
Intézmény
Soproni Egyetem
Mű tipusa: | Könyv része |
---|---|
SWORD Depositor: | Teszt Sword |
Felhasználó: | Csaba Horváth |
A mű MTMT azonosítója: | MTMT:35691412 |
Dátum: | 15 Jan 2025 12:48 |
Utolsó módosítás: | 15 Jan 2025 12:48 |
URI: | http://publicatio.uni-sopron.hu/id/eprint/3431 |
Actions (login required)
Tétel nézet |