Pályaorientáció támogatása a kiterjesztett valóság (AR) segítségével

Horváth, Tamás és Szakály, Tamás és Horváth, Péter György (2024) Pályaorientáció támogatása a kiterjesztett valóság (AR) segítségével. In: A játékról komolyan : Tanulmányok a játékkutatás legújabb eredményeiről. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 339-350. ISBN 9789633345450; 9789633345453

[thumbnail of 23-jatek-339-350-HorvathT-SzakalyT-HorvathPGY.pdf] Szöveg
23-jatek-339-350-HorvathT-SzakalyT-HorvathPGY.pdf

Download (640kB)
Hivatalos webcím (URL): https://doi.org/10.35511/978-963-334-545-0-23

Absztrakt (kivonat)

A MATEMI-játék egy, a pályaorientáció támogatására létrehozott kombinált, tanulást segítő játék, amely az „EFOP-3.4.4-16-2017-00027 – A Soproni Egyetem képzéseinek népszerűsítése, a MATEMI program bevezetése” című projektet támogatta. A projektben kifejezett cél volt a pályaorientáció támogatása, de emellett újszerű tanulástámogatási rendszer kialakítását is célul tűztük ki. Az elsősorban középiskolás és az általános iskola felső tagozatos korosztályát célzó projekt tapasztalatai azt mutatták, hogy a létrehozott játék alkalmas az idősebb korosztályok tanulássegítésében különböző tudományterületeket tekintve. Jelen esettanulmányban konkrét példát szeretnénk bemutatni a kiterjesztett valóság és a szabadulószobák kombinációjának alkalmazására. A MATEMI-játékot általános iskolákban, külső helyszíneken, valamint zenei rendezvényeken játszották a játékosok, azonos tudományterületeket érintve.

Tudományterület / tudományág

bölcsészettudományok > neveléstudományok

Kar

Nem releváns

Intézmény

Soproni Egyetem

Mű tipusa: Könyv része
SWORD Depositor: Teszt Sword
Felhasználó: Csaba Horváth
A mű MTMT azonosítója: MTMT:35691412
Dátum: 15 Jan 2025 12:48
Utolsó módosítás: 15 Jan 2025 12:48
URI: http://publicatio.uni-sopron.hu/id/eprint/3431

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben