Al-Hamad , S és Kollár, László E és Asim , T és Mishra , T (2016) Development of an Integrated Connectedness Model to Evaluate the Effectiveness of Teaching and Learning. In: Social Media: The Good, the Bad, and the Ugly. Axel Springer, Zürich, pp. 707-716. ISBN 978-3-319-45233-3
Szöveg
image.pdf - NEM RÉSZLETEZETT Restricted to Csak az archivum karbantartója Download (2MB) | Másolat kérése |
Tudományterület / tudományág
bölcsészettudományok > neveléstudományok
Kar
Nem releváns
Intézmény
Nyugat-Magyarországi Egyetem
Mű tipusa: | Könyv része |
---|---|
További információ: | FELTÖLTŐ: Kovács Katalin - katus@sek.nyme.hu |
SWORD Depositor: | Teszt Sword |
Felhasználó: | Zsófia Tompa |
A mű MTMT azonosítója: | MTMT:3112365 |
Dátum: | 21 Szep 2016 15:10 |
Utolsó módosítás: | 21 Szep 2016 15:10 |
URI: | http://publicatio.uni-sopron.hu/id/eprint/1054 |
Actions (login required)
Tétel nézet |