Az agrárszakképzés jelenlegi helyzetértékelése, dilemmái a kaposvári FM DASZK Móricz Zsigmond Mezőgazdasági Szakgimnáziuma, Szakközépiskolája és Kollégiuma adatai alapján

Bertalan, Péter Tamás és Horváthné Petrás, Viktória (2019) Az agrárszakképzés jelenlegi helyzetértékelése, dilemmái a kaposvári FM DASZK Móricz Zsigmond Mezőgazdasági Szakgimnáziuma, Szakközépiskolája és Kollégiuma adatai alapján. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (2). pp. 161-176. ISSN 1589-519X

[thumbnail of 13-Bertalan-Horvathne_Petras-tanulmany-tp-2019-02.pdf]
Előnézet
Szöveg
13-Bertalan-Horvathne_Petras-tanulmany-tp-2019-02.pdf - Published Version

Download (913kB) | Előnézet
Hivatalos webcím (URL): http://doi.org/10.17165/TP.2019.2.13

Tudományterület / tudományág

bölcsészettudományok > neveléstudományok

Kar

Nem releváns

Intézmény

Soproni Egyetem

Mű tipusa: Cikk
SWORD Depositor: Teszt Sword
Felhasználó: Csaba Horváth
A mű MTMT azonosítója: MTMT:30809762
Dátum: 08 Okt 2019 10:02
Utolsó módosítás: 08 Okt 2019 10:02
URI: http://publicatio.uni-sopron.hu/id/eprint/1767

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben