Tertiary Education Initiatives for Educating Syrian Refugees in Jordan : Obstacles and Inappropriate Practices

Jarrar, Doa'a (2021) Tertiary Education Initiatives for Educating Syrian Refugees in Jordan : Obstacles and Inappropriate Practices. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 19 (1-2). pp. 5-19. ISSN 1589-519X

[thumbnail of TP-2021-1-2-01-Jarrar_D-article.pdf]
Előnézet
Szöveg
TP-2021-1-2-01-Jarrar_D-article.pdf

Download (735kB) | Előnézet
Hivatalos webcím (URL): http://doi.org/10.17165/TP.2021.1-2.1

Tudományterület / tudományág

bölcsészettudományok > neveléstudományok
társadalomtudományok > szociológiai tudományok

Kar

Nem releváns

Intézmény

Soproni Egyetem

Mű tipusa: Cikk
SWORD Depositor: Teszt Sword
Felhasználó: Csaba Horváth
A mű MTMT azonosítója: MTMT:32102440
Dátum: 15 Júl 2021 12:24
Utolsó módosítás: 15 Júl 2021 12:24
URI: http://publicatio.uni-sopron.hu/id/eprint/2183

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben