A social media használata a posztgraduális képzéshez kapcsolódó felsőoktatási felvételi kampányokban

László, Richárd és Orodán, Krisztián (2025) A social media használata a posztgraduális képzéshez kapcsolódó felsőoktatási felvételi kampányokban. In: Tanulmánykötet Mészáros Károly tiszteletére 2025. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 49-54.

[thumbnail of Tankot_MKT_2025_03_LaszloR-OrodanK.pdf] Szöveg
Tankot_MKT_2025_03_LaszloR-OrodanK.pdf

Download (248kB)

Absztrakt (kivonat)

A tanulmányunkban a közösségi média felhasználási lehetőségeit vizsgáltuk a vadgazdálkodási képzési területen a posztgraduális felsőoktatási felvételi kampányban. A 2024 nyarán folytatott 40 napos Facebook és Instagram kampányban közel 150 ezer felhasználót értünk el átlagosan 2,17 alkalommal, akik közül legmeghatározóbb csoportnak a 35–54 korosztály bizonyult. A hivatkozáskattintások a landing oldalra arányosan jelentkeztek az elérésekkel. A nemek szerinti eloszlást vizsgálva megálla-pítottuk, hogy nagyobb elérés jellemezte a női felhasználókat, de az átkattintások száma, arányaiban a férfi felhasználóknál jóval magasabb volt. A közösségi médiában folytatott felvételi kampány eredményességét mutatja, hogy a 2024 szeptemberében felvett hallgatók 83%-a találkozott valamelyik platformon a promócióval.

Tudományterület / tudományág

bölcsészettudományok > neveléstudományok
társadalomtudományok
társadalomtudományok > szociológiai tudományok

Kar

Nem releváns

Intézmény

Soproni Egyetem

Mű tipusa: Könyv része
SWORD Depositor: Teszt Sword
Felhasználó: Csaba Horváth
A mű MTMT azonosítója: MTMT:36422376
Dátum: 07 Nov 2025 13:04
Utolsó módosítás: 07 Nov 2025 13:04
URI: http://publicatio.uni-sopron.hu/id/eprint/3781

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben