Items where Author is "Horváth, Kornélia Zsanett"

Up a level
Export as [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Number of items: 2.

Horváth, Kornélia Zsanett (2024) Bükfürdő imázsának élménymarketing alapú vizsgálata. In: FENNTARTHATÓSÁGI ÁTMENET: KIHÍVÁSOK ÉS INNOVATÍV MEGOLDÁSOK - Nemzetközi tudományos konferencia a Magyar Tudomány Ünnepe alkalmából. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 563-571. ISBN 9789633344996

Horváth, Kornélia Zsanett (2023) Mit ígér Bükfürdő? A városmárka-kommunikáció lehetséges eszközei és csoportosításuk a POE-modell alapján. In: TÁRSADALOM – GAZDASÁG – TERMÉSZET: SZINERGIÁK A FENNTARTHATÓ FEJLŐDÉSBEN (Nemzetközi tudományos konferencia a Magyar Tudomány Ünnepe alkalmából). Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 417-432. ISBN 9789633344507

This list was generated on Tue Apr 23 18:13:49 2024 UTC.