Vissza |
Károly, Róbert és Lukács, Rita és Papp-Váry, Árpád Ferenc (2024) A public relations (PR) tevékenység határai és viszonya a marketinghez - Egy PR szakemberek körében végzett kvantitatív kutatás eredményei. In: FENNTARTHATÓSÁGI ÁTMENET: KIHÍVÁSOK ÉS INNOVATÍV MEGOLDÁSOK - Nemzetközi tudományos konferencia a Magyar Tudomány Ünnepe alkalmából. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 572-590. ISBN 9789633344996
Lukács, Rita és Szeberényi, András és Papp-Váry, Árpád Ferenc (2023) Attitudes towards environmentally conscious lifestyle among university students in Budapest - in light of their purchasing decisions and waste management. ENGINEERING FOR RURAL DEVELOPMENT, 22. pp. 233-241. ISSN 1691-3043
Lukács, Rita és Szeberényi, András és Papp-Váry, Árpád Ferenc (2023) A környezettudatos életmódhoz való hozzáállás budapesti egyetemi hallgatók körében – a vásárlási döntéseik és a hulladékkezelés tükrében. GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM, 15 (33) (4). pp. 47-64. ISSN 0865-7823
Szeberényi, András és Lukács, Rita és Papp-Váry, Árpád Ferenc (2022) A Budapesten tanuló egyetemi hallgatók környezettudatos hozzáállásának vizsgálata. GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM, 15 (1). pp. 80-97. ISSN 0865-7823
Papp-Váry, Árpád Ferenc és Lukács, Rita (2022) Felelős márkakommunikáció a koronavírus idején. In: PANDÉMIA – FENNTARTHATÓ GAZDÁLKODÁS – KÖRNYEZETTUDATOSSÁG. University of Sopron, Sopron, pp. 74-83. ISBN 9789633344118
Papp-Váry, Árpád Ferenc és Lukács, Rita (2022) Hogyan kommunikál felelősen egy márka a Covid-19 járvány idején? Az IKEA esete. GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM, 14 (2021) (1). pp. 26-41. ISSN 0865-7823
Lukács, Rita (2022) Sustainability and Higher Education from a Three-dimensional Perspective. In: PANDÉMIA – FENNTARTHATÓ GAZDÁLKODÁS – KÖRNYEZETTUDATOSSÁG. University of Sopron, Sopron, pp. 10-19. ISBN 9789633344118