Vissza |
Reményi, Andrea (2024) Metamarketing: fenntartható innovációk a valós és virtuális lehetőségek imperatív szimbiózisa mentén. In: FENNTARTHATÓSÁGI ÁTMENET: KIHÍVÁSOK ÉS INNOVATÍV MEGOLDÁSOK - Nemzetközi tudományos konferencia a Magyar Tudomány Ünnepe alkalmából. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 237-260. ISBN 9789633344996
Reményi, Andrea és Zalavári, József (2024) A designesztétika gazdasági megközelítésének lehetőségei. In: FENNTARTHATÓSÁGI ÁTMENET: KIHÍVÁSOK ÉS INNOVATÍV MEGOLDÁSOK - Nemzetközi tudományos konferencia a Magyar Tudomány Ünnepe alkalmából. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 76-97. ISBN 9789633344996
Reményi, Andrea (2023) Fenntarthatóság és design kapcsolata a hazai bútorgyártásban. GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM, 15 (33) (4). pp. 21-46. ISSN 0865-7823
Reményi, Andrea (2023) A design hét megjelenési szintjei. In: Az alkalmazott művészet létmódjai és a kreatív ipar kihívásai napjainkban : Faipari Mérnöki és Kreatívipari Kar tudományos kiadványa. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 152-160. ISBN 9789633344538