Tudományterület szerző szerint "Vida, Gergő"

Vissza
Export [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Találatok száma: 11.

Vida, Gergő (2025) Az ÓNOAP és Brunszvik Teréz fókuszai és diskurzusa a kora gyermekkori nevelésről. AI-eszközök bevonása a szövegkorpusz kvantitatív vizsgálatába. In: Brunszvik Teréz örökében: Hagyomány és megújulás az óvodapedagógiában. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 139-152. ISBN 9789633345634; 9789633345627

Vida, Gergő és Giczi Barnabásné Fehér, Ágnes és Mrázik, Julianna és Faragó, Beatrix és Zank, Ildikó (2025) Changing Views of Preschool Teacher Students on the Boundaries of Practical Training: Possibilities for Adapting the TSES Questionnaire. Journal of Cultural Analysis and Social Change, 10 (3). pp. 51-60. ISSN 2589-1316

Vida, Gergő és Kissné Zsámboki, Réka és Varga, László (2025) Pandemic Childhoods Cultural Narratives of Developmental Change among Preschool Children in Central Europe. Journal of Cultural Analysis and Social Change, 10 (3). pp. 1780-1794. ISSN 2589-1316

Vida, Gergő és Horváth, József és Faragó, Beatrix (2025) Teaching Japanese fencing as a complete pedagogical and methodological system based on SLR (Systematic Literature Review). IDO MOVEMENT FOR CULTURE, 25 (4). pp. 50-60. ISSN 2084-3763

Vida, Gergő és Faragó, Beatrix (2024) A Longitudinal Overview Of The Situation Of Families From An Inclusion Perspective Environmental And Family Factors Associated With Special Educational Needs. Journal of Ecohumanism, 3 (4). pp. 898-912. ISSN 2752-6798

Vida, Gergő (2024) A játék mint gyógypedagógiai fejlesztő és diagnosztikai eszköz. In: A játékról komolyan : Tanulmányok a játékkutatás legújabb eredményeiről. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 201-212. ISBN 9789633345450; 9789633345453

Vida, Gergő (2023) EGYÜTT, ÉRTÜK : A tanulási zavar diagnosztikus azonosításának új lehetőségei. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron. ISBN 9789633345023; 9789633345016

Vida, Gergő és Dajcs, Bernadett (2023) Koordinációs és orientációs képességek fejlesztésének lehetőségei IKT-eszközökkel – Fókuszban a drón –. In: Neveléstudományi kaleidoszkóp. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 85-96. ISBN 9789633345047; 9789633345009

Vida, Gergő (2022) MI A JOBB, A SZEGREGÁCIÓ VAGY AZ INTEGRÁCIÓ? TÉVES KÉRDÉSFELVETÉSEK ÉS FÓKUSZTÉVESZTÉSEK A GYÓGYPEDAGÓGIÁBAN. In: A segítő pedagógia aspektusai. University of Sopron, Sopron, pp. 58-70. ISBN 9789633344378; 9789633344385

Vida, Gergő és Ambrus, Attila József (2022) Róluk, de nélkülük : Kategóriák fogságában. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron. ISBN 9789633343005; 9789633343012

Vida, Gergő (2021) A tanulási zavar elmélete és diagnosztikája – tanulási zavarral küzdő tanulók kompenzálásának segítése. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 19 (3-4). pp. 110-119. ISSN 1589-519X

A lista elkészítésének dátuma Sat Dec 13 00:30:53 2025 UTC.