Vissza |
Vida, Gergő és Faragó, Beatrix (2024) A Longitudinal Overview Of The Situation Of Families From An Inclusion Perspective Environmental And Family Factors Associated With Special Educational Needs. Journal of Ecohumanism, 3 (4). pp. 898-912. ISSN 2752-6798
Vida, Gergő (2023) EGYÜTT, ÉRTÜK : A tanulási zavar diagnosztikus azonosításának új lehetőségei. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron. ISBN 9789633345023; 9789633345016
Vida, Gergő és Dajcs, Bernadett (2023) Koordinációs és orientációs képességek fejlesztésének lehetőségei IKT-eszközökkel – Fókuszban a drón –. In: Neveléstudományi kaleidoszkóp. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 85-96. ISBN 9789633345047; 9789633345009
Vida, Gergő (2022) MI A JOBB, A SZEGREGÁCIÓ VAGY AZ INTEGRÁCIÓ? TÉVES KÉRDÉSFELVETÉSEK ÉS FÓKUSZTÉVESZTÉSEK A GYÓGYPEDAGÓGIÁBAN. In: A segítő pedagógia aspektusai. University of Sopron, Sopron, pp. 58-70. ISBN 9789633344378; 9789633344385
Vida, Gergő és Ambrus, Attila József (2022) Róluk, de nélkülük : Kategóriák fogságában. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron. ISBN 9789633343005; 9789633343012
Vida, Gergő (2021) A tanulási zavar elmélete és diagnosztikája – tanulási zavarral küzdő tanulók kompenzálásának segítése. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 19 (3-4). pp. 110-119. ISSN 1589-519X