TEACHING MATHS AT EARLY YEARS – FROM LECTURE METHOD TO DISCOVERY APPROACH

Kissné Zsámboki, Réka (2022) TEACHING MATHS AT EARLY YEARS – FROM LECTURE METHOD TO DISCOVERY APPROACH. In: Changing Perspectives and Attitudes on Early Childhood Research and Education. University of Sopron, Sopron, pp. 43-57. ISBN 9789633344255

[thumbnail of Changing_pespectives_and_attitudes-2022-KissneZsamboki_R.pdf] Szöveg
Changing_pespectives_and_attitudes-2022-KissneZsamboki_R.pdf

Download (2MB)
Hivatalos webcím (URL): http://doi.org/10.35511/978-963-334-425-5-KissneZs...

Tudományterület / tudományág

bölcsészettudományok > neveléstudományok

Kar

Nem releváns

Intézmény

Soproni Egyetem

Mű tipusa: Könyv része
SWORD Depositor: Teszt Sword
Felhasználó: Csaba Horváth
A mű MTMT azonosítója: MTMT:32776108
Dátum: 07 Ápr 2022 12:44
Utolsó módosítás: 07 Ápr 2022 12:44
URI: http://publicatio.uni-sopron.hu/id/eprint/2403

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben