Kissné Zsámboki, Réka (2022) TEACHING MATHS AT EARLY YEARS – FROM LECTURE METHOD TO DISCOVERY APPROACH. In: Changing Perspectives and Attitudes on Early Childhood Research and Education. University of Sopron, Sopron, pp. 43-57. ISBN 9789633344255
Szöveg
Changing_pespectives_and_attitudes-2022-KissneZsamboki_R.pdf Download (2MB) |
Hivatalos webcím (URL): http://doi.org/10.35511/978-963-334-425-5-KissneZs...
Tudományterület / tudományág
bölcsészettudományok > neveléstudományok
Kar
Nem releváns
Intézmény
Soproni Egyetem
Mű tipusa: | Könyv része |
---|---|
SWORD Depositor: | Teszt Sword |
Felhasználó: | Csaba Horváth |
A mű MTMT azonosítója: | MTMT:32776108 |
Dátum: | 07 Ápr 2022 12:44 |
Utolsó módosítás: | 07 Ápr 2022 12:44 |
URI: | http://publicatio.uni-sopron.hu/id/eprint/2403 |
Actions (login required)
Tétel nézet |