Horváth, Péter György and Hartl, Éva (2024) Szakmaterületek összekapcsolása és interdiszciplináris eredmények. A Ped-Ing-Toy projekt bemutatása. In: A játékról komolyan : Tanulmányok a játékkutatás legújabb eredményeiről. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 301-315. ISBN 9789633345450; 9789633345453
![]() |
Text
21-jatek-301-315-HorvathPGy-HartlE.pdf Download (1MB) |
Abstract
A mérnöki és pedagógiai tudományterületek alapvetően távol állnak egymástól, azonban kellő kreativitással és szervezéssel e különböző területek összehozhatóak, megtalálhatóak a rejtett kapcsolódási pontok. A tanulmány ennek jegyében megvalósított hallgatói projektet mutat be. A projekt célja a hallgatói együttműködés előmozdítása, a kapcsolt tudományterületek bemutatása, valamint közös értékek alkotása. A hallgatók egy féléven keresztüli együttműködése során óvodáskorú gyermekek számára olyan játékokat terveztek és valósítottak meg, amelyek egyszerre fejlesztik a kicsik kreativitását, motorikus képességeit, gondolkodását. A projekt során a hallgatóknak számos kihívással kellett szembenézniük. Egyrészt meg kellett találniuk azt a közös nevezőt, amely a közös munkához kellett, másrészt olyan játékokat kellett tervezniük, amelyek egyszerre felelnek meg a mérnöki és a pedagógiai követelményeknek. A tanulmányunkban részletesen bemutatjuk a projekt tervezési folyamatát, a megvalósítás során felmerült kihívásokat és az elért eredményeket.
Tudományterület / tudományág
humanities > educational sciences
natural sciences
Faculty
Not relevant
Institution
Soproni Egyetem
Item Type: | Book Section |
---|---|
SWORD Depositor: | Teszt Sword |
Depositing User: | Csaba Horváth |
Identification Number: | MTMT:35691248 |
Date Deposited: | 15 Jan 2025 12:45 |
Last Modified: | 15 Jan 2025 12:45 |
URI: | http://publicatio.uni-sopron.hu/id/eprint/3429 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |