Matematika tanítása Z generációs hallgatók számára

Horváth-Szováti, Erika (2024) Matematika tanítása Z generációs hallgatók számára. DIMENZIÓK: MATEMATIKAI KÖZLEMÉNYEK, 12 (-). pp. 57-64. ISSN 2064-2172

[thumbnail of dimenziok-12evf-2024-12k-057-064.pdf] Szöveg
dimenziok-12evf-2024-12k-057-064.pdf

Download (386kB)
Hivatalos webcím (URL): https://doi.org/10.20312/dim.2024.06

Absztrakt (kivonat)

A Z generáció tananyaggal, oktatóval kapcsolatos elvárásainak, illetve a hallgatói attitűdnek a gyökeres megváltozását tapasztaljuk. A Z generációs egyetemi hallgatók számára más módszerekkel kell tanítani a matematikát.

Tudományterület / tudományág

bölcsészettudományok > neveléstudományok
természettudományok > matematika- és számítástudományok

Kar

Nem releváns

Intézmény

Soproni Egyetem

Mű tipusa: Cikk
SWORD Depositor: Teszt Sword
Felhasználó: Csaba Horváth
A mű MTMT azonosítója: MTMT:35625681
Dátum: 19 Dec 2024 08:41
Utolsó módosítás: 19 Dec 2024 08:41
URI: http://publicatio.uni-sopron.hu/id/eprint/3394

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben