Horváth-Szováti, Erika (2024) Matematika tanítása Z generációs hallgatók számára. DIMENZIÓK: MATEMATIKAI KÖZLEMÉNYEK, 12 (-). pp. 57-64. ISSN 2064-2172
|
Szöveg
dimenziok-12evf-2024-12k-057-064.pdf Download (386kB) |
Hivatalos webcím (URL): https://doi.org/10.20312/dim.2024.06
Absztrakt (kivonat)
A Z generáció tananyaggal, oktatóval kapcsolatos elvárásainak, illetve a hallgatói attitűdnek a gyökeres megváltozását tapasztaljuk. A Z generációs egyetemi hallgatók számára más módszerekkel kell tanítani a matematikát.
Tudományterület / tudományág
bölcsészettudományok > neveléstudományok
természettudományok > matematika- és számítástudományok
Kar
Nem releváns
Intézmény
Soproni Egyetem
| Mű tipusa: | Cikk |
|---|---|
| SWORD Depositor: | Teszt Sword |
| Felhasználó: | Csaba Horváth |
| A mű MTMT azonosítója: | MTMT:35625681 |
| Dátum: | 19 Dec 2024 08:41 |
| Utolsó módosítás: | 19 Dec 2024 08:41 |
| URI: | http://publicatio.uni-sopron.hu/id/eprint/3394 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |


Repozitóriumi letöltési statisztika
Repozitóriumi letöltési statisztika