Matematika tanítása Z generációs hallgatók számára

Horváth-Szováti, Erika (2024) Matematika tanítása Z generációs hallgatók számára. DIMENZIÓK: MATEMATIKAI KÖZLEMÉNYEK, 12 (-). pp. 57-64. ISSN 2064-2172

[thumbnail of dimenziok-12evf-2024-12k-057-064.pdf] Text
dimenziok-12evf-2024-12k-057-064.pdf

Download (386kB)
Official URL: https://doi.org/10.20312/dim.2024.06

Abstract

A Z generáció tananyaggal, oktatóval kapcsolatos elvárásainak, illetve a hallgatói attitűdnek a gyökeres megváltozását tapasztaljuk. A Z generációs egyetemi hallgatók számára más módszerekkel kell tanítani a matematikát.

Tudományterület / tudományág

humanities > educational sciences
natural sciences > mathematics and computer sciences

Faculty

Not relevant

Institution

Soproni Egyetem

Item Type: Article
SWORD Depositor: Teszt Sword
Depositing User: Csaba Horváth
Identification Number: MTMT:35625681
Date Deposited: 19 Dec 2024 08:41
Last Modified: 19 Dec 2024 08:41
URI: http://publicatio.uni-sopron.hu/id/eprint/3394

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year