Tudományterület szerző szerint "Nyikos, Bendegúz Richárd"

Vissza
Export [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Találatok száma: 9.

Nyikos, Bendegúz Richárd és Ionescu, Astrid (2023) Application Areas of Drones: Exploratory Research from Residential and Corporate Perspectives. In: TÁRSADALOM – GAZDASÁG – TERMÉSZET: SZINERGIÁK A FENNTARTHATÓ FEJLŐDÉSBEN (Nemzetközi tudományos konferencia a Magyar Tudomány Ünnepe alkalmából). Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 286-294. ISBN 9789633344507

Nyikos, Bendegúz Richárd (2022) Consumer Behaviour of Generation Y and Z during the Pandemic: Attitude Change towards Restaurants and Delivery. GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM, 14 (2021) (1). pp. 5-25. ISSN 0865-7823

Nyikos, Bendegúz Richárd (2022) Digital Marketing: A Practical Approach. GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM, 13 (2020) (3-4). pp. 129-138. ISSN 0865-7823

Nyikos, Bendegúz Richárd (2022) Do Ambassadors Need a Relationship with the Brand or Product? The Study based on the Opinion of a Focus Group. GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM, 13 (2020) (3-4). pp. 38-58. ISSN 0865-7823

Nyikos, Bendegúz Richárd és Mészáros, Katalin (2022) How do Generation Y and Z Relate to the Practices of Companies Towards Sustainability?Focusing on Cafés and Catering Units Specializing in Non-Alcoholic Drinks in Sopron and Győr. In: A kriptovaluták szerepe a fenntartható gazdaságban. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 296-310. ISBN 9789633344514

Nyikos, Bendegúz Richárd és Pankotay, Fruzsina Magda (2022) The Psychological Effects of Celebrity Endorsement on the Consumer Purchasing Behavior. In: Proceedings of the 37th International Business Information Management Association Conference (IBIMA) 30-31 May 2021, Cordoba, Spain. IBIMA, Córdoba. ISBN 9780999855164

Mészáros, Katalin és Nyikos, Bendegúz Richárd (2022) A neuromarketing elméleti áttekintése és kutatási módszerei. GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM, 15 (2). pp. 68-89. ISSN 0865-7823

Sipos, György és Kredics, László és Chen, Liqiong és Sahu, Neha és Prasanna, Arun N és Champramary, Simang és Kedves, Orsolya és Indic, Boris és Nyikos, Bendegúz Richárd és Huynh, Thu és Kocsubé, Sándor és Vörös, Mónika és Marik, Tamás és Nagy, Viktor Dávid és Szekeres, András és Münsterkötter, Martin és Bóka, Bettina és Szűcs, Attila és Tyagi, Chetna és Merényi, Zsolt és Vágvölgyi, Csaba és Nagy, László (2021) AZ ERDÉSZETI KÁRTEVŐ ARMILLARIA (TUSKÓGOMBA) NEMZETSÉG PATOLÓGIÁJA ÉS A BIOLÓGIAI VÉDEKEZÉS LEHETŐSÉGEI. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron. ISBN 9789633344156; 9789633344163

Nyikos, Bendegúz Richárd (2021) Public opinion and influencers on social media: the valuation of their effects by generation Y and Z in Hungary Public opinion and influencers on social media. GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM, 14 (3-4). pp. 63-81. ISSN 0865-7823

A lista elkészítésének dátuma Sat Apr 20 09:10:20 2024 UTC.