Vissza |
Kissné Zsámboki, Réka és Varga, László (2023) Természet- és életközeli nevelés a reformpedagógiai törekvések és a neurokonstruktivista tanuláselmélet párhuzamainak tükrében • Nature- and Experience-Based Education in the Light of Theoretical Parallels to Reform Pedagogy and Neuroconstructivism. MAGYAR TUDOMÁNY, 184 (3). pp. 280-290. ISSN 0025-0325
Kissné Zsámboki, Réka (2023) Új szemléletű óvodai matematikai nevelés a kisgyermekkori érés és fejlődés tükrében. In: Neveléstudományi kaleidoszkóp. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 55-63. ISBN 9789633345047; 9789633345009
Kovács, Gábor és Varga, László és Kitzinger, Arianna és Kissné Zsámboki, Réka (2022) Changing Perspectives and Attitudes on Early Childhood Research and Education. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron. ISBN 9789633344255
Ambrus Attiláné Kéri, Katalin és Kissné Zsámboki, Réka és Németh, Dóra Katalin és Pásztor, Enikő Judit (2022) Egy nyelvet beszélünk? Gyermeklét és pedagógia a nyelvi, kulturális és társadalmi terek kontextusában - 15. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia (2022. április 28.) : Program és Absztraktok. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron. ISBN 9789633344392
Kissné Zsámboki, Réka (2022) TEACHING MATHS AT EARLY YEARS – FROM LECTURE METHOD TO DISCOVERY APPROACH. In: Changing Perspectives and Attitudes on Early Childhood Research and Education. University of Sopron, Sopron, pp. 43-57. ISBN 9789633344255
Kissné Zsámboki, Réka (2021) Az óvodapedagógus hivatásra felkészítő képzési tartalmak vizsgálata a hallgatók szakmai gyakorlatainak tükrében. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 19 (3-4). pp. 149-161. ISSN 1589-519X
Kissné Zsámboki, Réka (2020) CLICKED: Culture, Language, Inclusion, Competencies, Knowledge, Education. University of Sopron Press, Sopron. ISBN 9789633343555
Kissné Zsámboki, Réka (2020) A kisgyermekkori matematikai kompetenciákról alkotott nézetek változása. GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT, 8 (1). pp. 75-82. ISSN 2063-9945
Kissné Zsámboki, Réka és Patyi, Gábor (2018) Angyalkertek egykor és ma – Az óvodapedagógus hallgatók metaforáiban megjelenő óvodakép pedagógiatörténeti vonatkozásai és jelenkori sajátosságai. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (4). pp. 17-28. ISSN 1589-519X
Kissné Zsámboki, Réka és Farnady-Landerl, Viktória (2018) Neuropedagógiai innovációs lehetőségek a neveléstudományi kutatások-ban az EMOTIV EPOC+ mobil EEG készülék alkalmazásával. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (3). pp. 21-36. ISSN 1589-519X
Kissné Zsámboki, Réka (2017) Experience Worlds of Becoming a Freinet-pedagogue in Hungarian Kindergartens at the Beginning of the 1990ies. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (3). pp. 117-130. ISSN 1589-519X
Kissné Zsámboki, Réka (2016) Evolvement of the Freinet-pedagogy in the Hungarian kindergarten in the period 1985-1996 – with special regard to the activity of the Freinet-research group in Sopron. In: Humántudományok - innováció - diverzitás. Nyugat-magyarországi Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 61-77. ISBN 978-963-334-286-2
Kissné Zsámboki, Réka (2015) Egy Freinet-szellemű óvodai innováció az 1990-es évek alternatív pedagógiai mozgalmában. Edenscript Kft., Pécs. ISBN 9789638917270
Kissné Zsámboki, Réka (2014) A relatív előny vizsgálata egy Freinet-szellemű óvodapedagógiai innováció kibontakozásában és adaptációjában. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 12 (1-2). pp. 43-56. ISSN 1589-519X
Kissné Zsámboki, Réka (2013) Akikre büszkék vagyunk I. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron. ISBN 9789633340998
Kissné Zsámboki, Réka (2013) Akikre büszkék vagyunk II. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron. ISBN 9789633341001