Tudományterület szerző szerint "Papp-Váry, Árpád Ferenc"

Vissza
Export [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Találatok száma: 14.

Papp-Váry, Árpád Ferenc és Rönky, Áron (2024) Márkázott szuperhősök: Hogyan formálják a különböző termék- és szolgáltatásmárkák Amerika kapitány és Vasember karakterét a Marvel filmekben? In: FENNTARTHATÓSÁGI ÁTMENET: KIHÍVÁSOK ÉS INNOVATÍV MEGOLDÁSOK - Nemzetközi tudományos konferencia a Magyar Tudomány Ünnepe alkalmából. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 591-608. ISBN 9789633344996

Kangai, Deborah és Aman, Eliyas Ebrahim és Papp-Váry, Árpád Ferenc és Szente, Viktória (2024) The Role of Mountain Tourism Activities and Facilities on Domestic Tourism Consumption in Tourism Destinations. In: FENNTARTHATÓSÁGI ÁTMENET: KIHÍVÁSOK ÉS INNOVATÍV MEGOLDÁSOK - Nemzetközi tudományos konferencia a Magyar Tudomány Ünnepe alkalmából. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 624-632. ISBN 9789633344996

Korim, Dorina és Papp-Váry, Árpád Ferenc (2024) Sztármárka-építés hosszú távon: Cristiano Ronaldo és CR7 márkájának megítélése – Egy kvalitatív kutatás tapasztalatai. In: FENNTARTHATÓSÁGI ÁTMENET: KIHÍVÁSOK ÉS INNOVATÍV MEGOLDÁSOK - Nemzetközi tudományos konferencia a Magyar Tudomány Ünnepe alkalmából. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 609-622. ISBN 9789633344996

Károly, Róbert és Lukács, Rita és Papp-Váry, Árpád Ferenc (2024) A public relations (PR) tevékenység határai és viszonya a marketinghez - Egy PR szakemberek körében végzett kvantitatív kutatás eredményei. In: FENNTARTHATÓSÁGI ÁTMENET: KIHÍVÁSOK ÉS INNOVATÍV MEGOLDÁSOK - Nemzetközi tudományos konferencia a Magyar Tudomány Ünnepe alkalmából. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 572-590. ISBN 9789633344996

Lukács, Rita és Szeberényi, András és Papp-Váry, Árpád Ferenc (2023) Attitudes towards environmentally conscious lifestyle among university students in Budapest - in light of their purchasing decisions and waste management. ENGINEERING FOR RURAL DEVELOPMENT, 22. pp. 233-241. ISSN 1691-3043

Müller, Anetta és Bácsné Bába, Éva és Kinczel, Antonia és Molnár, Anikó és Boda, Eszter Judit és Papp-Váry, Árpád Ferenc és Tütünkov-Hrisztov, Jordán (2023) Recreational Factors Influencing the Choice of Destination of Hungarian Tourists in the Case of Bulgaria. SUSTAINABILITY, 15 (1). pp. 1-18. ISSN 2071-1050

Papp-Váry, Árpád Ferenc és Pacsi, Diána és Szabó, Zoltán (2023) Sustainable Aspects of Startups among Generation Z—Motivations and Uncertainties among Students in Higher Educations. SUSTAINABILITY, 15 (21). ISSN 2071-1050

Dér, Cs. Dezső és Papp-Váry, Árpád Ferenc és Zrínyi, Ivett (2023) Színházi kommunikáció 2.0-Hazai kőszínházak jelenléte Facebookon és Instagramon a pandémia első évében. In: TÁRSADALOM – GAZDASÁG – TERMÉSZET: SZINERGIÁK A FENNTARTHATÓ FEJLŐDÉSBEN (Nemzetközi tudományos konferencia a Magyar Tudomány Ünnepe alkalmából). Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 554-574. ISBN 9789633344507

Aman, Eliyas Ebrahim és Omer, Amana és Papp-Váry, Árpád Ferenc (2023) Tourism Marketing & Economic Sustainability of Tourist Destinations: Perspectives of Bale Mountains National Park. GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM, 16 (34) (2). pp. 40-70. ISSN 0865-7823

Aman, Eliyas Ebrahim és Papp-Váry, Árpád Ferenc (2023) Tourism marketing and national parks. A systematic literature review. E-CONOM, 12 (1). pp. 24-35. ISSN 2063-644X

Lukács, Rita és Szeberényi, András és Papp-Váry, Árpád Ferenc (2023) A környezettudatos életmódhoz való hozzáállás budapesti egyetemi hallgatók körében – a vásárlási döntéseik és a hulladékkezelés tükrében. GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM, 15 (33) (4). pp. 47-64. ISSN 0865-7823

Szeberényi, András és Lukács, Rita és Papp-Váry, Árpád Ferenc (2022) A Budapesten tanuló egyetemi hallgatók környezettudatos hozzáállásának vizsgálata. GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM, 15 (1). pp. 80-97. ISSN 0865-7823

Papp-Váry, Árpád Ferenc és Lukács, Rita (2022) Felelős márkakommunikáció a koronavírus idején. In: PANDÉMIA – FENNTARTHATÓ GAZDÁLKODÁS – KÖRNYEZETTUDATOSSÁG. University of Sopron, Sopron, pp. 74-83. ISBN 9789633344118

Papp-Váry, Árpád Ferenc és Lukács, Rita (2022) Hogyan kommunikál felelősen egy márka a Covid-19 járvány idején? Az IKEA esete. GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM, 14 (2021) (1). pp. 26-41. ISSN 0865-7823

A lista elkészítésének dátuma Fri Apr 26 22:04:31 2024 UTC.