![]() | Up a level |
Lukács, Rita and Szeberényi, András and Papp-Váry, Árpád Ferenc (2023) Attitudes towards environmentally conscious lifestyle among university students in Budapest - in light of their purchasing decisions and waste management. ENGINEERING FOR RURAL DEVELOPMENT, 22. pp. 233-241. ISSN 1691-3043
Müller, Anetta and Bácsné Bába, Éva and Kinczel, Antonia and Molnár, Anikó and Boda, Eszter Judit and Papp-Váry, Árpád Ferenc and Tütünkov-Hrisztov, Jordán (2023) Recreational Factors Influencing the Choice of Destination of Hungarian Tourists in the Case of Bulgaria. SUSTAINABILITY, 15 (1). pp. 1-18. ISSN 2071-1050
Dér, Cs. Dezső and Papp-Váry, Árpád Ferenc and Zrínyi, Ivett (2023) Színházi kommunikáció 2.0-Hazai kőszínházak jelenléte Facebookon és Instagramon a pandémia első évében. In: TÁRSADALOM – GAZDASÁG – TERMÉSZET: SZINERGIÁK A FENNTARTHATÓ FEJLŐDÉSBEN (Nemzetközi tudományos konferencia a Magyar Tudomány Ünnepe alkalmából). Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 554-574. ISBN 9789633344507
Aman, Eliyas Ebrahim and Papp-Váry, Árpád Ferenc (2023) Tourism marketing and national parks. A systematic literature review. E-CONOM, 12 (1). pp. 24-35. ISSN 2063-644X
Szeberényi, András and Lukács, Rita and Papp-Váry, Árpád Ferenc (2022) A Budapesten tanuló egyetemi hallgatók környezettudatos hozzáállásának vizsgálata. GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM, 15 (1). pp. 80-97. ISSN 0865-7823
Papp-Váry, Árpád Ferenc and Lukács, Rita (2022) Felelős márkakommunikáció a koronavírus idején. In: PANDÉMIA – FENNTARTHATÓ GAZDÁLKODÁS – KÖRNYEZETTUDATOSSÁG. University of Sopron, Sopron, pp. 74-83. ISBN 9789633344118
Papp-Váry, Árpád Ferenc and Lukács, Rita (2022) Hogyan kommunikál felelősen egy márka a Covid-19 járvány idején? Az IKEA esete. GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM, 14 (2021) (1). pp. 26-41. ISSN 0865-7823